Wat gaan aan U word nie toegelaat om toegang te verkry tot die verlangde bladsy. As jy die eienaar van die webwerf, kan jy maak 'n kaartjie in ons ondersteuning bladsy as jy dink dit is veroorsaak deur 'n fout: support. sucuri. As jy nie die eienaar van die webwerf, kan u ons kontak by cloudproxy sucuri. Maak ook seker dat jy die blok besonderhede (hieronder) insluit, sodat ons beter kan los die fout. Blok besonderhede Jou IP: Loading. URL: Loading. Jou leser: Loading. Blok ID: GEO02 Blok rede: Toegang van jou land afgeskakel deur die webwerf administrateur. Tyd: Loading. Bediener ID: cp15009 Sucuri CloudProxy CloudProxy is die webwerf Firewall van Sucuri. Dit staan tussen jou site en die res van die wêreld en beskerm teen aanvalle, malware infeksies, DDOS, brute krag pogings en meestal enigiets wat dit kan benadeel. Nie net dit nie, maar jou sites kry kas, die bespoediging dit nogal 'n bietjie. Belangstellende Besoek sucuri / webwerf-firewall Kopiereg 2016, Sucuri LLC. Alle regte voorbehou. Algemene Diens Privaatheidsbeleid Vrae cloudproxy sucuri Sedert sy bekendstelling in die mark 'n paar maande gelede, is die hele nuwe en hardcore BMW M4 GTS hes deur eindelose toetse, wat probeer om uit sy uiterste vermoëns op die spore of op die paaie te sit . Altesaam, het spesialiste en joernaliste regoor die wêreld hierdie knaap in sy jongste generasie te maak aan die BMW X5M verteenwoordig een van die mees kragtige SUV op die mark, die model kom met pure prestasie en aggressiewe liggaam stilering. En een van die rede waarom ons het dit gesien in soveel tuning projekte is dat dit 'n helse die 5 en 6-reeks van BMW kan pak op 'n volledige proses van transformasie, die motorvervaardiger beplan vet modelle wat sal hanteer met ander van mededingende motorvervaardigers soos Mercedes-Benz of Audi. Die BMW 5-Reeks besetting is te wyte aan volgende jaar kom, met die aanvanklike planne met 'n 5-reeks-sedan, 'n toer en 'n die 2016 BMW M2 Coupe is die Duitse gebaseer motorvervaardiger se nuutste uitgawe in terme van die prestasie en 'n pragtige liggaam stilering ten volle tweaked met M Performance dele. Maar selfs al is die M2 Coupe is die ware Jakob, verpakking 370 perdekrag en 465 Nm wringkrag, ons soms stoot dinge om die die nimmereindigende stryd tussen Tesla en BMW vir die elektriese en plug-in hibriede segmente het gelei tot uitstaande innovasies in die motor-industrie, elke motorvervaardiger probeer om 'n pragtige en meer evolusionêre voertuie te loods. In hierdie verband, is Tesla nou die leiding te neem in die EV mark met sy nuutste produk, Na aanleiding van 'n spesiale krag kit deur die Duitse ontvanger G-Power 'n paar dae gelede geïnstalleer, wat die M4 GTS se krag opgewek tot 615 perdekrag en 760 yslike Nm wringkrag, die harde weergawe van die M4 is terug in die kolligte, soos dit onlangs vertoon by die maatskappy se mees as ek 'n BMW i8 Ek sal beslis probeer een van die voorste tuning maatskappye om 'n paar veranderinge voeg tot die motor s liggaam stilering en binneland. Don t my verkeerd verstaan: die i8 is 'n buitengewone motor met 'n futuristiese ontwerp wat, ironies genoeg, maak ruimte vir baie veranderinge wat Synde in die tendens met die nuutste vlagskip-modelle van bo motorvervaardigers wat nou omskep in 'n ware vier deure koepees, Rolls Royce vervaardiger is ook gerapporteer word aan die hoë-end Wraith met 'n vier-deur coupe liggaam stilering op te bou. Tot dusver is daar sondaars t enige amptelike verklarings met betrekking tot so 'nuus, maar die lewering van kunstenaars het reeds BMW is van plan om die hele nuwe 2017 G30 5-Reeks in te voer op die komende 2017 Noord-Amerikaanse Internasionale Motorskou, terwyl dit in Europa, die Duitse motorvervaardiger is verwag om die vars X2 Coupe loods, by die 2016 Parys Motorskou. Volgens onlangse verslae, sal die 2017 5-Reeks onthul op BMW i8 is een van die mees gejag modelle van die motorvervaardiger se hele besetting, veral omdat ons hier te doen het met die maatskappy se eerste plug-in baster met die mees gevorderde boord tegnologie. Dit is die rede waarom ons gesien honderde i8s word aangepas deur die wêreldwye stem maatskappye en het die BMW M3 eindig weer opgetrek in die kolligte, hierdie keer die model verpakking oorvloed van geriewe uit verskillende aftermarket spesialiste soos Vorsteiner, ADV.1 Wheels of Akrapovic, laasgenoemde een is die nommer een spesialis in die lewering van die mees gevorderde uitlaatstelsels. Soos algemeen by ander persoonlike BMW-modelle, Gerugte met 'n opkomende BMW i5 wat sou sit tussen die i3 en i8 is nie nuut nie, die komende model wat reeds uitgelig in verskillende verslae en weergawes wêreldwyd. 'N Nuwe weergawe van OmniAuto onderteken het onlangs opgeduik-up op die web en kan daarop dui dat die nuwe outonome ry is HRE Performance Wheels ontvanger het onlangs 'n interessante video met 'n vars-maat 2016 BMW M2 Coupe. As nie verwag word, dit gaan nie oor 'n stel nuwe skoene deur die ontvanger self onderteken, hierdie knaap dra hier die spesiale uitlaatstelsel deur Akrapovic onderteken. Akrapovic is die wêreld voorste BMW in plug-hibriede vrygestel hul warm-shot I8 terug in 2014 en baie aftermarket winkels het geglo dat dit was nogal 'n moeilike taak om dit te omskep in iets heel besonders, net as gevolg van sy donker Vader-agtige liggaam styl en indrukwekkende krag opset onder die enjinkap. Maar as die mark gevorder, die top van die lyn broer van die M4, die hele nuwe BMW M4 GTS is 'n indrukwekkende rit, kom met pure prestasie en 'n oorvloed van koolstofvesel dele. Dit is egter moontlik die pittige prys wat handig te pas kom nie regverdig al die meganiese stukkies en prestasie, en 'n paar kan 'Die Kalifornië-gebaseerde ontvanger Dinan is die opstel van BMW-modelle vir dekades, wat duidelik aandui dat dit 'n meester wanneer hulle met fancy kliënte verkies wat wil uiterste en uitdagende tuning projekte, veral as dit behels oud en ikoniese modelle. Hierdie wonderlike 1999 E36 BMW M3 deur Dinan aangepas is op soek na BMW Abu Dhabi is eindig in ons nuus weer, hierdie keer die Duitse motorvervaardiger se belangrikste vertoonlokaal behuising n ander eksotiese BMW i8, al toegedraai in die eksotiese en skaars Lava Geel. Dit is 'n seldsame liggaam kleur wat die plug-in hibriede s elke enkele ontwerp lyn vorms, en saam met die stryd vir die oppergesag in die motorbedryf tussen BMW, Mercedes-Benz en Toyota se luukse Lexus-handelsmerk is 'n hegte een, elkeen probeer om so veel as hoër verkope in die Verenigde State van Amerika aan te teken. Met sy wel en wee, BMW bestuur steeds bo te bly met betrekking tot Junie se algehele verkope. Vorsteiner ontvanger is knal in ons nuus weer, hierdie keer met 'n mind-blowing koolstof aero kit uit op die eenmalige BMW i8 gedra. Toevoeging van hul persoonlike en 'n hoë-prestasie wiele, sou dit 'n warmer en nogal 'n kop-draaier model maak. BMW van stapel gestuur die i8 in 2014, die model wat die BMW het die komende Z5 gestuur vir 'n paar nuwe toetse en nie op die koue Arktiese, maar eerder op die strate in Duitsland, 'n rede vir spioen fotograwe om te vang op skote, al toegedraai in volle kamoeflering. Dit vars baksel van spioen skote kan ons 'n nader kyk Islamitiese Forex Trading Islamitiese forex 1. Die Basiese valutatermynkontrakte Daar is 'n algemene konsensus onder Islamitiese regsgeleerdes op die siening dat geldeenhede van verskillende lande uitgeruil kan word op 'n plek basis teen 'n koers anders as eenheid, aangesien geldeenhede van verskillende lande is duidelike entiteite met verskillende waardes of intrinsieke waarde, en koopkrag. Daar blyk ook 'n algemene ooreenkoms tussen 'n meerderheid van die geleerdes op die oog wees dat valuta op 'n vooruitprysingsgrondslag basis is nie toelaatbaar is, dit is, wanneer die regte en verpligtinge van beide partye het betrekking op 'n datum in die toekoms. Daar is egter 'n aansienlike verskil van mening onder regsgeleerdes wanneer die regte van een van die partye, wat dieselfde is as verpligting van die teenparty is, is uitgestel tot 'n datum in die toekoms. Om uit te brei, laat ons kyk na die voorbeeld van twee individue A en B wat behoort aan twee verskillende lande, onderskeidelik Indië en die VSA. A van voorneme is om die Indiese roepee verkoop en koop VS dollar. Die omgekeerde is waar vir B. Die roepee-dollar-wisselkoers ooreengekom is 01:20 en die transaksie behels die koop en verkoop van 50. Die eerste situasie is dat 'n maak 'n plek betaling van Rs1000 om B en aanvaar betaling van 50 van B . Die transaksie vereffen op 'n plek grondslag van beide kante. Sulke transaksies is geldig en Islamically toelaatbaar. Daar is geen twee menings oor dieselfde. Die tweede moontlikheid is dat vereffening van die transaksie aan beide kante is uitgestel tot 'n datum in die toekoms, sê ná ses maande van nou af. Dit impliseer dat beide A en B sou maak en te aanvaar betaling van Rs1000 of 50, na gelang van die geval, na ses maande. Die oorheersende siening is dat so 'n kontrak is nie Islamically toelaatbaar. 'N Minderheid siening van mening dat dit toelaatbaar is. Die derde scenario is dat die transaksie gedeeltelik vereffen van die een end net. Byvoorbeeld, 'n maak 'n betaling van Rs1000 nou na B in plaas van 'n belofte deur B te betaal 50 aan hom na ses maande. Alternatiewelik, 'n aanvaar 50 nou van B en beloof om Rs1000 betaal om hom na ses maande. Daar is lynreg teenoorgestelde standpunte oor die toelaatbaarheid van sodanige kontrakte wat beloop bai-Salam in geldeenhede. Die doel van hierdie artikel is om 'n omvattende ontleding van verskeie argumente aan te bied ter ondersteuning en teen die toelaatbaarheid van hierdie basiese kontrakte waarby geldeenhede. Die eerste vorm van kontraktering met die uitruil van countervalues op 'n plek grondslag is sonder enige vorm van omstredenheid. Toelaatbaarheid al dan nie van die tweede tipe kontrak waarin lewering van een van die countervalues uitgestel tot 'n datum in die toekoms, is oor die algemeen bespreek in die raamwerk van Riba verbod. Gevolglik het ons gesels oor hierdie kontrak in detail in artikel 2 wat handel oor die kwessie van die verbod op Riba. Toelaatbaarheid van die derde vorm van kontrak waarin lewering van beide die countervalues uitgestel, is oor die algemeen bespreek binne die raamwerk van die vermindering van risiko en onsekerheid of gharar betrokke by sulke kontrakte. Dit is dus die sentrale tema van artikel 3 wat handel oor die kwessie van gharar. Artikel 4 pogings 'n holistiese siening van die Sharia verband kwessies soos ook die ekonomiese belangrikheid van die basiese vorme van kontraktering in die geldeenheid mark. 2. Die kwessie van Riba Verbod Die divergensie van x bekeken1 op die toelaatbaarheid al dan nie van valutatermynkontrakte in geldeenhede kan hoofsaaklik teruggevoer word na die kwessie van Riba verbod. Die behoefte om Riba in alle vorme van valutatermynkontrakte uit te skakel is van die uiterste belang. Riba in sy Sharia konteks is oor die algemeen defined2 as 'n onwettige wins verkry uit die kwantitatiewe ongelykheid van die countervalues in 'n transaksie wat voorgee om die uitruil van twee of meer spesies (Anwa), wat aan dieselfde genus (jins) en word gereeld deur te bring dieselfde doeltreffende oorsaak (illa). Riba is oor die algemeen geklassifiseer in Riba al-Fadl (oortollige) en Riba al-nasia (uitstel) wat 'n onwettige voordeel onderskeidelik aan te dui deur middel van 'n oormaat of uitstel. Verbod op die voormalige word bereik deur 'n bepaling dat die wisselkoers tussen die voorwerpe is eenheid en geen wins is toelaatbaar om enige party. Laasgenoemde soort Riba word verbied deur disallowing uitgestelde nedersetting en te verseker dat die transaksie vereffen op die plek deur beide die partye. Nog 'n vorm van Riba genoem Riba al-jahiliyya of pre-Islamitiese Riba wat na vore wanneer die man wat uitleen vra die lener op die vervaldatum as laasgenoemde die skuld sou vereffen of dieselfde verhoog. Toename vergesel deur die heffing van rente op die bedrag wat aanvanklik geleen. Die verbod op die Riba in die uitruil van geldeenhede wat deel uitmaak van verskillende lande vereis 'n proses van analogie (qiyas). En in so 'n oefening wat analogie (qiyas), doeltreffende oorsaak (illa) speel 'n uiters belangrike rol. Dit is 'n algemene doeltreffende oorsaak (illa), wat die doel van die analogie met die onderwerp verbind, in die uitoefening van analogiese redenasie. Die toepaslike doeltreffende oorsaak (illa) in die geval van valutatermynkontrakte is onder andere bepaal deur die groot skole van Fiqh. Hierdie verskil word weerspieël in die analoog redenasie vir papier geldeenhede wat deel uitmaak van verskillende lande. 'N Vraag van aansienlike belang in die proses van analoog redenasie verband hou met die vergelyking tussen papier geldeenhede met goud en silwer. In die vroeë dae van die Islam, goud en silwer uitgevoer al die funksies van geld (thaman). Geldeenhede gemaak van goud en silwer met 'n bekende intrinsieke waarde (kwantum van goud of silwer in hulle). Sulke geldeenhede word beskryf as thaman haqiqi, of naqdain in Fiqh literatuur. Dit was universeel aanvaarbare as skoolhoof middel van ruil, rekeningkunde vir 'n groot deel van die transaksies. Baie ander kommoditeite, soos verskeie minderwaardige metale het ook gedien as middel van ruil, maar met 'n beperkte aanvaarbaarheid. Dit is beskryf as Fals in Fiqh literatuur. Dit is ook bekend as thaman istalahi as gevolg van die feit dat hul aanvaarbaarheid stamme nie uit hul intrinsieke waarde, maar as gevolg van die status verleen deur die samelewing in 'n bepaalde tydperk van die tyd. Bogenoemde twee vorme van geldeenhede is baie verskillend behandel deur vroeë Islamitiese regsgeleerdes uit die oogpunt van toelaatbaarheid van kontrakte met betrekking tot hulle. Die kwessie wat opgelos moet word, is of die huidige bedeling papier geldeenhede val onder die voormalige kategorie of laasgenoemde. Een siening is dat hierdie behandel moet word op gelyke voet met thaman haqiqi of goud en silwer nie, aangesien dit dien as die vernaamste middel van ruil en rekeneenheid soos laasgenoemde. Dus, deur analoog redenasie, al die Sharia-verwante norme en opdragte van toepassing op thaman haqiqi moet ook van toepassing op papier geldeenheid wees. Uitruil van thaman haqiqi staan bekend as bai-sarf, en dus moet die transaksies in papier geldeenhede word gereeld deur die Sharia relevant is vir bai-sarf reëls. Die teendeel siening beweer dat papier geldeenhede op 'n wyse soortgelyk aan Fals of thaman istalahi as gevolg van die feit dat hul sigwaarde is anders as hul intrinsieke waarde behandel moet word. Hul aanvaarbaarheid spruit uit hul wetlike status binne die binnelandse land of wêreldwye ekonomiese belang (soos in die geval van die Amerikaanse dollar, byvoorbeeld). 2.1. 'N sintese van alternatiewe sienings 2.1.1. Analogiese beredenering (qiyas) vir Riba Verbod Die verbod op Riba is gebaseer op die tradisie wat die heilige profeet (vrede op hom) het gesê: So, die verbod op die Riba geld in die eerste plek om die twee edelmetale (goud en silwer) en vier ander kommoditeite (koring, gars, datums en sout). Dit geld ook, na analogie (qiyas) vir alle spesies wat gereeld deur dieselfde doeltreffende oorsaak (illa) of wat behoort aan enige een van die genera van die ses voorwerpe aangehaal in die tradisie. Daar is egter geen algemene ooreenkoms tussen die verskillende skole van Fiqh en selfs geleerdes wat deel uitmaak van dieselfde skool op die definisie en die identifisering van effektiewe oorsaak (illa) van RIBA. Vir die Hanafis, doeltreffende oorsaak (illa) van Riba het twee dimensies: die uitgeruil artikels behoort aan dieselfde genus (jins) hierdie besit gewig (wazan) of meetbaarheid (kiliyya). As in 'n gegewe ruil, beide die elemente van 'n doeltreffende oorsaak (illa) teenwoordig, wat is, die uitgeruil countervalues behoort aan dieselfde genus (jins) en is al weighable of al meetbare, dan geen wins is toelaatbaar (die wisselkoers moet wees gelyk aan eenheid) en die uitruil moet wees op 'n plek basis. In die geval van goud en silwer, die twee elemente van effektiewe oorsaak (illa) is: eenheid van genus (jins) en weighability. Dit is ook die Hanbali siening volgens een version3. ( 'N ander weergawe is soortgelyk aan die Shafii en Malki siening, soos hieronder bespreek.) Dus, wanneer 'n mens goud verruil vir goud of silwer is verruil vir silwer, net spot transaksies sonder enige wins is toelaatbaar. Dit is ook moontlik dat daar in 'n gegewe ruil, een van die twee elemente van effektiewe oorsaak (illa) teenwoordig is en die ander is afwesig. Byvoorbeeld, as die uitgeruil artikels is almal weighable of meetbare maar behoort aan verskillende genus (jins) of, as die uitgeruil artikels behoort aan dieselfde genus (jins), maar nie is weighable of meetbare, dan ruil met wins (teen 'n koers verskil van eenheid) is toelaatbaar, maar die wisselkoers moet op 'n plek basis. Dus, wanneer 'n mens goud verruil vir silwer, die koers kan verskil van eenheid, maar nie uitgestelde nedersetting is toelaatbaar. As een van die twee elemente van effektiewe oorsaak (illa) van RIBA teenwoordig is in 'n gegewe ruil is, dan is nie een van die opdragte vir Riba verbod toe te pas. Ruil kan plaasvind met of sonder wins en albei op 'n plek of uitgestel word. Met inagneming van die geval van ruil met betrekking tot papier geldeenhede wat deel uitmaak van verskillende lande, sou Riba verbod 'n soektog na doeltreffende oorsaak (illa) vereis. Geldeenhede wat deel uitmaak van verskillende lande is duidelik onderskeibare entiteite dit is wettige betaalmiddel in spesifieke geografiese grense met verskillende intrinsieke waarde of koopkrag. Dus, 'n groot meerderheid van die geleerdes dalk tereg beweer dat daar geen eenheid van genus (jins). Verder, hierdie is nie weighable nie meetbaar. Dit lei tot 'n direkte gevolgtrekking dat nie een van die twee elemente van effektiewe oorsaak (illa) van RIBA bestaan in so ruil. Dus, kan die uitruil plek vry van enige bevel met betrekking tot die wisselkoers en die wyse van vereffening neem. Die logika onderliggend aan hierdie posisie is nie moeilik om te verstaan. Die intrinsieke waarde van papier geldeenhede wat deel uitmaak van verskillende lande verskil as hierdie verskillende koopkrag. Verder kan die intrinsieke waarde of waarde van papier geldeenhede nie geïdentifiseer of vasgestelde in teenstelling met goud en silwer wat kan geweeg word. Dus, kan nie die teenwoordigheid van Riba al-Fadl (deur oortollige), of Riba al-nasia (deur uitstel) word gestig. Die Shafii skool van Fiqh van mening dat die doeltreffende oorsaak (illa) in die geval van goud en silwer om hul eiendom van wat geldeenheid (thamaniyya) of die ruilmiddel, rekeneenheid en stoor van waarde wees. Dit is ook die Maliki oog. Volgens een weergawe van hierdie siening, selfs al is papier of leer die ruilmiddel gemaak en is die status van die munt, dan sal al die reëls met betrekking tot naqdain, of goud en silwer op hulle van toepassing gegee. So, volgens hierdie weergawe, ruil met betrekking tot geldeenhede van verskillende lande teen 'n koers verskil van eenheid is toelaatbaar, maar moet vereffen op 'n plek basis. Nog 'n weergawe van die bogenoemde twee denkrigtings is dat bogenoemde aangehaal doeltreffende oorsaak (illa) dat hy geldeenheid (thamaniyya) is spesifiek vir goud en silwer, en kan nie veralgemeen. Dit wil sê, 'n ander voorwerp, as dit gebruik word as 'n ruilmiddel, kan nie in hul kategorie ingesluit. Dus, volgens hierdie weergawe, die Sharia opdragte vir Riba verbod is nie van toepassing op papier geldeenhede. Geldeenhede wat deel uitmaak van verskillende lande uitgeruil kan word met of sonder wins en albei op 'n plek of uitgestel word. Voorstanders van die vorige weergawe noem die geval van die uitruil van papier geldeenhede wat deel uitmaak van dieselfde land ter verdediging van hul weergawe. Die konsensus mening van regsgeleerdes in hierdie geval is dat so 'n ruil moet wees sonder enige wins of teen 'n koers gelyk aan eenheid en moet vereffen op 'n plek basis. Wat is die rasionaal onderliggend aan die bogenoemde besluit As mens in ag neem die Hanafi en die eerste weergawe van Hanbali posisie dan, in hierdie geval, net een dimensie van die doeltreffende oorsaak (illa) teenwoordig is, dit is, hulle behoort aan dieselfde genus (jins ). Maar papier geldeenhede is nie weighable nie meetbaar. Dus, sou Hanafi wet blykbaar toelaat uitruil van verskillende hoeveelhede van dieselfde geldeenheid op 'n kol basis. Net so as die effektiewe oorsaak daarvan om munt (thamaniyya) is spesifieke net om goud en silwer, dan Shafii en Malki wet sal ook dieselfde toelaat. Nodeloos om te sê, dit neerkom op dit toelaat-Riba gebaseer lening. Dit dui aan dat dit is die eerste weergawe van die Shafii en Malki het gedink wat die konsensus besluit van verbod op wins en uitgestelde nedersetting in die geval van die uitruil van geldeenhede wat deel uitmaak van dieselfde land onderliggend. Volgens die voorstanders, die uitbreiding van hierdie logika om die uitruil van geldeenhede van verskillende lande wil hê dat die uitruil met wins of teen 'n koers verskil van eenheid is toelaatbaar (aangesien daar geen eenheid van jins) impliseer, maar nedersetting moet wees op 'n plek basis. 2.1.2 Vergelyking tussen Geld Wissel en Bai-Sarf Bai-sarf gedefinieer in Fiqh literatuur as 'n beurs wat thaman haqiqi, gedefinieer as goud en silwer, wat gedien het as die skoolhoof ruilmiddel vir byna al die groot transaksies. Voorstanders van die siening dat enige uitruil van geldeenhede van verskillende lande is dieselfde as bai-sarf argumenteer dat in die huidige tydvak papier geldeenhede het effektief en heeltemal goud en silwer vervang as die ruilmiddel. Dus, deur analogie, ruil met betrekking tot so 'geldeenhede moet beheer word deur dieselfde Sharia reëls en opdragte as bai-sarf. Dit is ook aangevoer dat indien uitgestel nedersetting deur óf partye tot die kontrak toegelaat word, sou dit die moontlikhede van Riba-al nasia oopmaak. Teenstanders van kategorisering van valuta met bai-sarf wys egter daarop dat die uitruil van alle vorme van die munt (thaman) nie kan genoem word as bai-sarf. Volgens hierdie siening bai-sarf impliseer uitruil van geldeenhede gemaak van goud en silwer (thaman haqiqi of naqdain) alleen en nie geld uitgespreek as sodanig deur die staat owerhede (thaman istalahi). Die huidige ouderdom geldeenhede is voorbeelde van laasgenoemde soort. Hierdie geleerdes ondersteuning in dié geskrifte wat beweer dat indien die kommoditeite van ruil is nie goud of silwer (selfs al is een van hierdie is goud of silwer) dan, kan die wisselkoers nie genoem word as bai-sarf. Ook sou die bepalings met betrekking tot bai-sarf van toepassing op sodanige ruil wees. Volgens Imam Sarakhsi4 (terwyl in die geval van bai-sarf, dit is.) 'N aantal soortgelyke verwysings bestaan wat daarop dui dat regsgeleerdes nie 'n uitruil van Fals (thaman istalahi) vir 'n ander Fals (thaman istalahi) klassifiseer of goud of silwer ( thaman haqiqi), as bai-sarf. Dus, kan die uitruil van geldeenhede van twee verskillende lande wat net soos thaman istalahi kan kwalifiseer nie geklassifiseer word as bai-sarf. Ook kan die beperking met betrekking tot plek nedersetting gehef word op sulke transaksies. Dit moet hier in ag geneem word dat die definisie van bai-sarf verskaf Fiqh literatuur en daar is geen melding gemaak van dieselfde in die heilige tradisies. Die tradisies te noem oor Riba, en die koop en verkoop van goud en silwer (naqdain) wat 'n groot bron van Riba mag wees, word beskryf as bai-sarf deur die Islamitiese regsgeleerdes. Dit moet ook op gelet word dat in Fiqh literatuur, bai-sarf impliseer uitruil van goud of silwer net of dit word tans gebruik as ruilmiddel of nie. Ruil met betrekking tot dinar en goue ornamente, sowel gehalte as bai-sarf. Verskeie regsgeleerdes het probeer om hierdie punt te verduidelik en gedefinieer sarf as wat ruil waarin beide die kommoditeite verruil is in die aard van thaman, hulself nie noodwendig thaman. Dus, selfs wanneer een van die kommoditeite verwerk goud (sê, ornamente), soos ruil genoem bai-sarf. Voorstanders van die siening dat valuta op 'n wyse soortgelyk aan behandel moet word bai-sarf ook ondersteuning van geskrifte van vooraanstaande Islamitiese regsgeleerdes lei. Volgens Imam Ibn Taimiya silwer). Soortgelyke verwysings is beskikbaar in die geskrifte van Imam Ghazzali5 Sover die menings van Imam Sarakhshi is betrokke met betrekking tot ruil met betrekking tot Fals, volgens hulle, 'n paar ekstra punte moet let geneem van. In die vroeë dae van die Islam, is dinar en dirham gemaak van goud en silwer hoofsaaklik gebruik as ruilmiddel in al die groot transaksies. Slegs die minderjarige kinders ingesink met Fals. Met ander woorde, het Fals nie die eienskappe van geld of thamaniyya ten volle besit en was skaars gebruik as stoor van waarde of rekeneenheid en was meer in die aard van die kommoditeit. Vandaar was daar geen beperking op die aankoop van dieselfde vir goud en silwer op 'n uitgestelde basis. Die hedendaagse geldeenhede het al die eienskappe van thaman en is bedoel om net thaman wees. Die ruil met betrekking tot geldeenhede van verskillende lande is dieselfde as bai-sarf met verskil van jins en dus, sou uitgestel nedersetting lei tot Riba al-nasia. Dr Mohamed Nejatullah Siddiqui illustreer hierdie moontlikheid met 'n example6. Hy skryf uitleen. 2.1.3 Definiëring Thamaniyya is die sleutel Dit blyk uit die bogenoemde sintese van alternatiewe sienings dat die belangrike kwessie lyk na 'n korrekte definisie van thamaniyya wees. Byvoorbeeld, 'n fundamentele vraag wat lei tot uiteenlopende standpunte oor toelaatbaarheid betrekking het op die vraag of thamaniyya is spesifiek vir goud en silwer, of kan word wat verband hou met enigiets wat die funksies van geld vervul. Ons samel 'n paar kwessies hieronder wat in ag in enige oefening kan in heroorweging van alternatiewe posisies. Dit moet waardeer wat thamaniyya nie absolute mag wees en kan wissel in grade. Dit is waar dat papier geldeenhede heeltemal goud en silwer het vervang as ruilmiddel, rekeneenheid en stoor van waarde. In hierdie sin, kan papier geldeenhede word gesê om thamaniyya besit. Maar dit is waar slegs binnelandse geldeenhede en kan nie geld vir buitelandse valuta wees. Met ander woorde, die Indiese roepee besit thamaniyya binne net die geografiese grense van Indië, en moenie enige aanvaarbaarheid nie in die VSA. Dit kan nie gesê word dat thamaniyya besit in die VSA, tensy 'n Amerikaanse burger Indiese roepee kan gebruik as 'n ruilmiddel, of rekeneenheid, of stoor van waarde. In die meeste gevalle so 'n moontlikheid is afgeleë. Hierdie moontlikheid is ook 'n funksie van die wisselkoers meganisme in plek is, soos, inwisselbaarheid van die Indiese roepee in Amerikaanse dollar, en of 'n vaste of swewende wisselkoersstelsel is in plek. Byvoorbeeld, in die veronderstelling gratis inwisselbaarheid van die Indiese roepee in Amerikaanse dollar, en omgekeerd, en 'n vaste wisselkoersstelsel waarin die roepee-dollar-wisselkoers nie sal na verwagting in die afsienbare toekoms te vermeerder of verminder, thamaniyya van roepee in die VSA is aansienlik verbeter . Die deur dr Nejatullah Siddiqui aangehaal voorbeeld blyk ook baie sterk onder die omstandighede. Toestemming om rupees ruil vir dollars op 'n uitgestelde basis (van die een end, natuurlik) teen 'n koers verskil van die sigkoers (amptelike koers wat waarskynlik vaste bly totdat die datum van vereffening) sou 'n duidelike geval van wees belang-gebaseerde lening. Maar, as die aanname van vaste wisselkoers is ontspanne en die huidige stelsel van wisselende en vlugtige wisselkoerse is veronderstel om die geval te wees, dan is dit bewys kan word dat die saak van Riba al-nasia breek. Ons herskryf sy voorbeeld: Dit sou wel, slegs indien die geldeenheid risiko is nie bestaan nie (wisselkoers bly by 01:20), of word gedra deur die verkoper van dollars (koper terugbetaal in rupees en nie in dollars). As die voormalige is waar, dan is die verkoper van die dollar (uitlener) ontvang 'n voorafbepaalde terugkeer van tien persent wanneer hy vat Rs1100 ontvang op die vervaldatum in 55 (teen 'n wisselkoers van 01:20). Maar, as die laasgenoemde is waar, dan is die terugkeer na die verkoper (of die man wat uitleen) is nie voorafbepaalde. Dit hoef nie eens positief wees. Byvoorbeeld, as die roepee-dollar-wisselkoers styg tot 01:25, dan is die verkoper van die dollar sal ontvang slegs 44 (R 1100 omskep in dollar) vir sy belegging van 50. Hier twee punte is opmerklik. Eerstens, wanneer 'n mens veronderstel 'n vaste regime wisselkoers, die onderskeid tussen geldeenhede van verskillende lande kry verdun. Die situasie word soortgelyk aan die uitruil van pond met sterlings (geldeenhede wat deel uitmaak van dieselfde land) teen 'n vaste koers. Tweedens, wanneer 'n mens veronderstel 'n vlugtige wisselkoers stelsel, dan net so 'n mens kan uitleen visualiseer deur middel van die buitelandse valuta mark (meganisme in die voorbeeld hierbo voorgestel), kan 'n mens ook uitleen visualiseer deur middel van enige ander georganiseerde mark (soos vir kommoditeite of aandele .) as een vervang dollars vir aandele in die voorbeeld hierbo, sou dit as gelees: in hierdie geval ook soos in die vorige voorbeeld, keer terug na die verkoper van die aandele kan negatief wees as aandeelprys styg tot R 25 op die vereffeningsdatum. Dus, net soos opbrengste in die aandelemark of kommoditeitsmark is Islamically aanvaarbaar as gevolg van die prysrisiko, so is opbrengste in die geldeenheid mark as gevolg van skommelinge in die pryse van geldeenhede. 'N Unieke kenmerk van thaman haqiqi of goud en silwer is dat die intrinsieke waarde van die geldeenheid is gelyk aan sy sigwaarde. Dus, die vraag van verskillende geografiese grense waarbinne 'n gegewe geldeenheid, soos dinar of dirham sirkuleer, is heeltemal irrelevant. Goud is goud of in land A of land B. Dus, wanneer geldeenheid van die land 'n gemaak van goud verruil vir geldeenheid van die land B, ook van goud gemaak is, dan enige afwyking van die wisselkoers van die eenheid of uitstel van die nedersetting deur enigeen van die partye kan nie toegelaat word as dit duidelik sou betrek Riba al-Fadl en ook Riba al-nasia. Maar wanneer papier geldeenhede van land A is verruil vir papier geldeenheid van die land B, van die geval heeltemal anders wees. Die prysrisiko (wisselkoersrisiko), indien positief, sal enige moontlikheid van Riba al-nasia in die uitruil met uitgestelde nedersetting uit te skakel. Maar as prysrisiko (wisselkoersrisiko) is nul, dan sal sulke valutaverskille kan 'n bron van Riba al-nasia wees as uitgestelde nedersetting is permitted7. Nog 'n punt wat meriete ernstige oorweging is die moontlikheid dat sekere geldeenhede thamaniyya mag besit, dit is, gebruik as 'n ruilmiddel, rekeneenheid, of stoor van waarde wêreldwyd, binne die binnelandse sowel as buitelandse lande. Byvoorbeeld, Amerikaanse dollar is wettige betaalmiddel in ons is dit ook aanvaarbaar as 'n ruilmiddel of rekeneenheid vir 'n groot volume van die transaksies regoor die wêreld. Dus, kan hierdie spesifieke geldeenheid word gesê om thamaniyya wêreldwyd beskik, in welke geval, kan regsgeleerdes die relevante opdragte te lê op beurse wat hierdie spesifieke geldeenheid te verhoed Riba al-nasia. Die feit is dat wanneer 'n geldeenheid beskik thamaniyya wêreldwyd, dan ekonomiese eenhede met behulp van hierdie globale geldeenheid as die ruilmiddel, rekeneenheid of winkel van waarde kan nie bekommerd oor wat ontstaan weens wisselvalligheid van interstaatlike wisselkoerse wees. Terselfdertyd, moet dit erken word dat 'n groot meerderheid van die geldeenhede nie die funksies van geld uit te voer, behalwe binne hul landsgrense waar dit is wettige betaalmiddel. Riba en risiko kan nie gelyktydig in dieselfde kontrak. Die voormalige connotes 'n moontlikheid van opbrengste met 'n nul risiko en kan nie verdien word deur 'n mark met 'n positiewe prysrisiko. Soos reeds hierbo bespreek, die moontlikheid van Riba al-Fadl of Riba al-nasia mag ontstaan in ruil vir goud of silwer funksie as thaman of wanneer die uitruil behels papier geldeenhede wat deel uitmaak van dieselfde land of wanneer die uitruil behels geldeenhede van verskillende lande na aanleiding van 'n vaste wisselkoersstelsel. Die laaste moontlikheid is miskien unIslamic8 sedert prys of wisselkoers van geldeenhede toegelaat moet word om vrylik wissel in ooreenstemming met veranderings in vraag en aanbod en ook omdat die pryse die intrinsieke waarde of koopkrag van geldeenhede moet weerspieël. Die buitelandse valuta markte van vandag word gekenmerk deur wisselvallige wisselkoerse. Die wins of verlies op 'n transaksie in geldeenhede van verskillende lande, is geregverdig deur die risiko deur die partye tot die kontrak gedra. 2.1.4. Moontlikheid van Riba met Futures en Voorspelers Tot dusver het ons bespreek standpunte oor die toelaatbaarheid van bai Salam in geldeenhede, dit wil sê wanneer die verpligting van slegs een van die partye tot die uitruil uitgestel. Wat is die mening van skoliere op uitstel van die verpligtinge van beide partye. Tipiese voorbeeld van so 'n kontrak is voorspelers en futures9. Volgens 'n groot meerderheid van die geleerdes, dit is nie toelaatbaar op verskeie gronde, waarvan die belangrikste die element van risiko en onsekerheid (gharar) en die moontlikheid van spekulasie van 'n soort wat nie toelaatbaar is. Dit word in artikel 3. egter 'n ander grond vir die verwerping van sodanige kontrakte kan Riba verbod wees. In die voorafgaande paragraaf het ons dit bai Salam bespreek in geldeenhede met wisselende wisselkoerse kan nie gebruik word om Riba verdien as gevolg van die teenwoordigheid van valutarisiko. Dit is moontlik om te wys dat valutarisiko kan verskans of verminder tot nul met 'n ander vooruitkontrak gelyktydig afgehandel. En sodra risiko uitgeskakel, die wins duidelik sou Riba wees. Ons verander en herskryf in dieselfde voorbeeld: Die verkoper van die dollar (uitlener) ontvang 'n voorafbepaalde terugkeer van tien persent wanneer hy vat Rs1100 ontvang op die vervaldatum in 55 dollar (teen 'n wisselkoers van 01:20) vir sy belegging van 50 dollars ongeag die mark wisselkoers wat heers op die datum van volwassenheid. Nog 'n eenvoudige manier om Riba verdien kan selfs betrek 'n plek transaksie en 'n gelyktydige vorentoe transaksie. Byvoorbeeld, die individu in die bogenoemde voorbeeld koop 50 op 'n plek basis teen 'n koers van 01:20 en gelyktydig tree in 'n vooruitkontrak met dieselfde party te verkoop 50 teen 'n koers van 01:21 na 'n maand. In effek beteken dit dat hy leen Rs1000 nou aan die verkoper van dollars vir 'n maand en verdien 'n belang van RS50 (hy ontvang Rs1050 ná 'n maand. Dit is 'n tipiese terugkoop of repo (terugkoop) transaksie so algemeen in die konvensionele bankwese 0,10 3. die kwessie van vryheid van gharar gharar, in teenstelling met Riba, het nie 'n konsensus definisie. In breë terme, dit connotes risiko en onsekerheid. dit is nuttig gharar as 'n kontinuum van risiko en onsekerheid te sien waar die uiterste punt van nul risiko is die enigste punt wat goed gedefinieerde. Beyond hierdie punt, gharar word 'n veranderlike en die gharar betrokke in 'n werklike lewe kontrak sou iewers lê op hierdie kontinuum. Beyond 'n punt op die kontinuum, risiko en onsekerheid of gharar word unacceptable11 . juriste het probeer om sulke situasies te identifiseer wat verbode gharar. 'n groot faktor wat bydra tot gharar onvoldoende inligting (Jahl) wat onsekerheid verhoog. dit is wanneer die terme van die wisselkoers, soos prys, voorwerpe van ruil, tyd van die nedersetting, ens . is nie goed gedefinieer nie. Gharar is ook omskryf in terme van die nedersetting risiko of die onsekerheid oor die lewering van die uitgeruil artikels. Islamitiese geleerdes het die toestande wat 'n kontrak onseker tot die mate dat dit verbode maak geïdentifiseer. Elke party tot die kontrak moet duidelik met betrekking tot die hoeveelheid, spesifikasie, prys, tyd en plek van aflewering van die kontrak wees. 'N Kontrak, sê, om vis te verkoop in die rivier behels onsekerheid oor die onderwerp van ruil, oor sy aflewering, en dus, nie Islamically toelaatbaar. Die behoefte aan 'n element van onsekerheid inherent in 'n kontrak uit te skakel is beklemtoon deur 'n aantal traditions.12 'n uitslag van oormatige gharar of onsekerheid is dat dit lei tot die moontlikheid van spekulasie van 'n verskeidenheid wat is verbode. Spekulasie in sy ergste vorm, gaan 'n weddenskap. Die Heilige Koran en die tradisies van die heilige profeet uitdruklik verbied winste gemaak uit speletjies van die voorval wat onverdiende inkomste behels. Die term wat gebruik word vir dobbel is maisir wat letterlik beteken om iets te maklik, kry 'n wins sonder om te werk vir dit. Afgesien van suiwer speletjies van die voorval, die heilige profeet verbied ook aksies wat onverdiende inkomste gegenereer sonder veel produktiewe efforts.13 Hier kan kennis geneem word dat die term spekulasie het verskillende konnotasies. Dit behels altyd 'n poging om die toekoms uitslag van 'n gebeurtenis te voorspel. Maar die proses kan of mag nie gerugsteun deur versameling, analise en interpretasie van relevante inligting. Die eerste geval is baie in ooreenstemming met Islamitiese rasionaliteit. 'N Islamitiese ekonomiese eenheid vereis om risiko te neem nadat hulle 'n behoorlike beoordeling van risiko met die hulp van inligting. Alle sakebesluite betrek spekulasie in hierdie sin. Dit is slegs in die afwesigheid van inligting of onder toestande van oormatige gharar of onsekerheid wat spekulasie is soortgelyk aan 'n spel van kans en is verwerplik. 3.2 Gharar Voorspelers Met inagneming van die geval van die basiese valutatermynkontrakte uitgelig in artikel 1, kan daarop gelet word dat die derde tipe kontrak waar nedersetting deur beide die partye uitgestel tot 'n datum in die toekoms verbied, volgens 'n groot meerderheid van die regsgeleerdes op grond van oormatige gharar. Futures en voorspelers in geldeenhede is voorbeelde van sulke kontrakte waaronder twee partye word verplig om geldeenhede van twee verskillende lande uit te ruil op 'n bekende koers aan die einde van 'n bekende tydperk. Byvoorbeeld, individue A en B verbind tot die Amerikaanse dollar en die Indiese roepee te ruil teen 'n koers van 1: 22 ná 'n maand. As die betrokke bedrag is 50 en A is die koper van dollars dan, die verpligtinge van A en B is 'n betaling van Rs1100 en 50 onderskeidelik aan die einde van 'n maand. Die kontrak is gevestig wanneer albei die partye eer hul verpligtinge op die datum in die toekoms. Tradisioneel, het 'n oorweldigende meerderheid van Sharia geleerdes sodanige kontrakte afgekeur 'n hele paar redes. Die verbod geld vir alle sodanige kontrakte waar die verpligtinge van beide partye word uitgestel tot 'n datum in die toekoms, insluitende kontrakte met betrekking tot die uitruil van geldeenhede. 'N Belangrike beswaar is dat so 'n kontrak behels die verkoop van 'n nie-bestaande voorwerp of van 'n voorwerp nie in die besit van die verkoper. Hierdie beswaar is gebaseer op verskeie tradisies van die Heilige prophet.14 Daar is meningsverskil oor die vraag of die verbod in die genoemde tradisies van toepassing op voedsel, of bederfbare kommoditeite of om al die voorwerpe van die verkoop.
No comments:
Post a Comment